Arbeidsoppgaver for Salesforce CRM Arkitekt (Tech Lead)

Arbeidsoppgaver for Salesforce CRM Arkitekt (Tech Lead)

Hovedoppgaven for Salesforce CRM Arkitekt (CTA) er utvikling og drift av firmas Salesforce marketing automation plattform. Du vil også ha en rolle som rådgiver i tekniske spørsmål, samt være hovedressurs for å sikre effektiv implementering av datamodeller, samt identifisere endringsbehov og se nye muligheter i Salesforce.

Konkrete arbeidsoppgaver:

  • Konfigurering i Salesforce
  • Skissere og oppsett av “sales funnels” som optimaliserer kundereisen
  • Identifisere utfordringer (exit) i kundereisen og anbefale løsninger

Egenskaper for Salesforce CRM Arkitekt

  • Strukturert
  • Analytisk, samt like statistikk, grafer og tall
  • Ha teknisk interesse
  • Målbevisst og konstruktiv
  • God kunnskap i forbrukerpsykologi
  • Kunnskaper i markedsføring
  • God til å kommunisere tekniske løsninger på en enkel måte

Du vil altså inngå indirekte i markedsføring og salg via dine tekniske kunnskaper og sans for struktur.

CRM Rådgiving

  • Fortelle på en enkel måte hvordan firmaet kan forbedres og lede veien videre innen kundeinnsikt, markedsføring og salg
  • Innspill til gode og optimale kundeopplevelser, samt forbedre og forenkle kundereisen fra A til Å

Salesforce CRM Arkitekt utviklingsverktøy

  • Apex
  • Azure
  • Golang
  • React
  • SQL
  • Tableau
  • .NET 5

#datadrevet_markedsføring

Les også CRM system – Les dette før du velger CRM program

Bergen Forum

SEO analyse kan øke trafikken til nettsiden din

Ulike CRM system – Les dette før du velger CRM programvare